Röstmeddelanden i Pin2 bakgrundsmusiktjänst

Använd hög­ta­lar­na för att kom­mu­nice­ra med kunderna!

Nå kunderna med effektiva röstmeddelanden

I Pin2 bakgrunds­musik finns fle­ra möj­lig­he­ter till att enkelt ska­pa och publice­ra röst­med­de­lan­den. För bätt­re hör­bar­het spe­las röst­med­de­lan­den upp i högre ljudvolym.

Stängningsmeddelanden

  • Lägg till ett eller fle­ra röst­med­de­lan­den om att anlägg­nin­gen stänger
  • Efter stäng­ning går det att spe­la upp var­nin­gar om larmaktivering

Informationsmeddelanden

  • Infor­me­ra om nyhe­ter och erbjudanden
  • Stärk varu­mär­ket

Kampanjer

  • Lägg ut tids­bes­täm­da kam­pan­jer över fle­ra anlägg­nin­gar och ljudzoner
  • Ta in kam­pan­jer från exter­na annon­sö­rer och få ext­ra inkomster

 

 

Så här låter några av våra röstmeddelanden!

Stängningsmeddelande

(Det­ta exem­pel har lägre kva­li­tet än den rik­ti­ga jingeln.)

Hygienmeddelande (COVID-19)

(Det­ta exem­pel har lägre kva­li­tet än den rik­ti­ga jingeln.)

Kom igång med röstmeddelanden

Färdiginspelade röstmeddelanden

I Pin2 finns fär­di­gins­pe­la­de röst­med­de­lan­den om stäng­ning, uppfö­ran­de och hygien. Efter att du valt ut ett med­de­lan­de pla­ne­rar du enkelt in det i en kalen­der på val­da dagar och tider. Kam­pan­jer kan tids­bes­täm­mas i för­väg och star­tas och avs­lu­tas auto­ma­tiskt. Pla­ne­ra in den popu­lä­ra ”Ge bort trä­ning i julklapp” redan under sommaren

Använd AI röster

I Pin2 finns ett urval av AI rös­ter. Skriv ner vad rös­ten skall säga, lyss­na och god­känn. Lägg ut med­de­lan­det. Ett oslag­bart enkelt och snabbt sätt att hål­la besö­kar­na informerade.

 

Spela in egna meddelanden

För en per­son­lig prä­gel på röst­med­de­lan­det och kans­ke en aning mer krea­ti­vi­tet, finns möj­lig­he­ten att själv spe­la in med­de­lan­det. Lad­da sedan upp det i Pin2 och pla­ne­ra in det. Vår sup­port hjäl­per gär­na till med inspelningstekniken!

 

Låt oss hjälpa till med designen av era kampanjer!

- Gym­musik har en bred erfa­ren­het i kam­panj­de­sign och hjäl­per er att nå era mål.
- Tex­top­ti­me­ring, val av rätt röst och kor­rekt antal upps­pel­nin­gar avgör kam­pan­jens effektivitet. 

Varför ska man använda röstmeddelanden?

Ljud och röster är effektivt

Röst­med­de­lan­den inbäd­da­de i musik­ström­men är ett effek­tivt sätt att för­med­la buds­kap till era kun­der. Över­läg­set bätt­re än skriv­na med­de­lan­den och videos­kär­mar som hjär­nan har en ten­dens att filt­re­ra bort.

Öka räckvidden i er kommunikation med kunderna

Hem­si­da, Face­book och mail i all ära, men när er kund är i era loka­ler så behövs en annan typ av kom­mu­ni­ka­tion. Ett röst­med­de­lan­de som upp­ma­nar att ta del av en akti­vi­tet eller utnytt­ja ett erb­ju­dan­de som är aktuellt just nu. Vår erfa­ren­het visar att kam­pan­jer på till exem­pel pre­sent­kort eller som­mart­rä­ning som även innehål­ler röst­med­de­lan­den uppnår i genoms­nitt 30 procent bätt­re resultat.

Högre nåbarhet för viktig information

Ändra­de öppet­ti­der, nya säker­hets­regler och vik­ti­ga hygien­med­de­lan­den når ut på ett myc­ket effek­tivt sätt till era besökare.

Öka försäljningen av tjänster och produkter!

Oav­sett om det är pro­tein bars, hoo­dies, PT tjäns­ter eller mas­sa­ge så kom­mer röst­med­de­lan­den att öka er försäljning!

NYHET: Röstmeddelanden kan spelas också i början av passet

I tjäns­ten Set4Play för gruppt­rä­ning ingår ett till­val där ett röst­med­de­lan­de spe­las upp strax före pas­set star­tar. Finns det ett bätt­re tillfäl­le för att för­med­la information?

Prova röstmeddelanden i dina lokaler!

    Be om förslag och offert!